تاریخچه بافت پارچه در ایران , واردات پارچه
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 تاریخچه بافت پارچه در ایران , واردات پارچه

 

  یکی از کالاهای وارداتی که توسط شرکت بازرگانی فیروزه به سفارش بازرگانان و تجار محترم در راستای کمک به ارتقا سطح کیفی پوشاک و تولید کنندگان داخلی انجام می شود، واردات پارچه و نخ می باشد. از آنجا که پارچه و نخ جزو مقولاتی هستند که خرید آنها سلیقه ای بوده و مستلزم حضور خریدار در محل خرید می باشد. این مجموعه با داشتن دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو توانایی همراهی خریداران محترم را در امر خرید داشته،تا در ضمن خرید حضوری احتمال هرگونه کلاهبرداری و یا سو استفاده از خریدار به حداقل ممکن برسد.

 

 

واردات پارچه

 

 پیشینه بافت پارچه در ایران به هزار‌ه‌های پیش از میلاد می‌رسد. نمونه‌های قدیمی بسیاری نیز در کاوش‌ها به دست آمده است. دوک نخ‌ریسی اولین وسیله پارچه بافی است که الیاف را به نخ تبدیل می‌کند. تکامل این وسیله نقش مهمی در پیشرفت فن نساجی داشته و مقدمه پیدایش چرخ نخ ریسی بوده است. یافته‌های باستان‌شناسی نشان‌دهنده استفاده دوک از دوره نوسنگی است. در بسیاری از محوطه‌های باستانی عصر نوسنگی ایران دوک‌های متعددی یافت شده‌اند. مهری به دست آمده از محوطه چغامیشِ خوزستان متعلق به ۳۳۰۰ ق‌م زنی را در حال نخ‌ریسی نشان می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: بافت پارچه , تاریخچه بافت پارچه , تاریخچه پیدایش پارچه در ایران , واردات پارچه , واردات پارچه و نخ از چین , واردات و ترخیص پارچه و نخ , ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: